گارانتی سبز



مشخصات کارتهای گارانتی و خدمات پشتیبانی (مدیریت ارتباطات کاسپین)


شرح خدمات گارانتی مجموعه طراحی و برنامه نویسی سی.آر.ام کاسپین
  ماهانه 8 ساعت ماهانه16ساعت ماهانه64 ساعت
نام طرح انتخابی جهت اعمال پشتیبانی RED BLUE GREEN
رفع خطای برنامه نویسی و متن ، توسعه فرمها و ماژول‌ها
نصب خودکار سرویس پک های امنیتی
آموزش حضوری کارکنان در محل کار یا منزل
سفارشی سازی ، ادغام با سیستم شخص ثالث و اصلاحیه
پشتیبان گیری روزانه FTP و Database
بروز رسانی گرافیک و ایجاد تغییر در فریم ورک وبسایت
چک امنیتی روزانه و بهینه سازی عملکرد جهت بارگیری سریع
تنظظیمات پایگاه داده و حسابهای کاربری
بهینه سازی در گوگل و گزارشات آنالیز و ترافیک ماهانه
درج محتوای متنی و تصویری محصولات، اخبار، نمونه‌ها و ...
نظارت بر عملکرد وبسایت و اقدام به رفع مشکل (مانیتورینگ)
مشاوره و پاسخگویی به سوالات کاربری ایمیل (14-10) تلفن،ایمیل (22-16 , 14-10) تلفن،ایمیل (24ساعته)
قیمت طرح سالانه (ریال) 24,000,000 48,000,000 192,000,000
سریع ترین زمان پاسخگویی به موضوعات گزارش داده شده از طریق ایمیل و تلفن
اولویت شرح زمان تخمینی بررسی
سطح1 عدم دسترسی به وبسایت/ مشکل در درگاه پرداخت بانکی در عرض 1 الی 2 ساعت
سطح2 مواردی که معمولا 10% از مشتریان را تحت تاثیر قرار می‌دهد ا الی 2 روز
سطح3 هر موضوع سطحی یا گرافیکی که بر معاملات و بخشهای حساس سیستم تاثیر نمی‌گذارد 2 الی 5 روز
ارسال کد، ماژول‌ها و مسائلی که سبب میشود امنیت و کدهای برنامه به خطر بیفتید برای کاربر ممنوع می‌باشد.
Untitled Document
کلیه حقوق محفوظ است© مدیریت ارتباطات کاسپین بازدید:124همه:32740